fredag 2. november 2012

Endelig!

I går fikk vi nøkler til huset og kunne endelig boltre oss i huset uten selger tilstede! Nå er det vårt!!! JIPPI!

Det føles stort uten møbler - med mange rom og store avstander! Det er veldig rart. Det er klart det blir en utfordring for meg som er vokst opp i et hus der man kunne høres alle steder - bare man ropte høyt nok... det går nok ikke her... hvis jeg er inne i "kontordelen" har jeg ikke sjans til å høre noen rope på meg fra kjøkkenet. Det som ikke er fullt så praktisk er at om man er i stuen hører man ikke hvis det ringer på døren;) Ny og trådløs ringeklokke neste!

Mannen har begynt å klargjøre det ene rommet for oppgradering. Det skal males på tak, vegger og gulv. Hadde tenkt å vise bilder av hele rommet - foreløpig er det bare gulvet...

Og du - lykken er å tilfeldigvis komme over tilbud på interiørmaling mens man bare er i butikken for å få råd og tips til malingen - og jeg som har trålet alle tilbudsaviser....

1 kommentar:

  1. Blir gøy å se!! :)

    Ps. ta gjerne bort ordbekreftelsen på kommentarene:)

    SvarSlett